сряда, 12 октомври 2011 г.

Аквичоп изображения


Очевидни, но все още общ надзор. Нека да не се спирам на него твърде много, като правило на палеца, просто мисля, че "хотел стандарт".

Добре го е дом не е хотел, но вашите маркетингови аквичоп изображения трябва да покаже хубаво, чисто и подредено място за престой. Известно ниво на "постановка", ще бъде от очевидна полза, цветя във ваза, дух на ниво за всички пердета стена и т.н. Но помнете, сцената, която е почти това, което вашите клиенти ще се очаква при пристигането.

Да не предлага това, което не може да достави!

Отново, това е доста очевидно, но след това някои аквичоп собственици да се смучат в разработването на истината, само за да си осигури резервация. Ако "цвят" описание на Вашия ваканционен имот, неговото местоположение, ситуация и / или съоръжения и не успеете да се доставят в една или повече области, тогава сте ефективно изграждане на вашите гости до едно изключително разочароващо пристигане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар