Очевидни, но все
още общ надзор. Нека да не се спирам на него твърде много, като правило на
палеца, просто мисля, че "хотел стандарт".
Добре го е дом не
е хотел, но вашите маркетингови аквичоп изображения трябва да покаже хубаво, чисто и
подредено място за престой. Известно ниво на "постановка", ще бъде от
очевидна полза, цветя във ваза, дух на ниво за всички пердета стена и т.н. Но
помнете, сцената, която е почти това, което вашите клиенти ще се очаква при
пристигането.
Да не предлага
това, което не може да достави!
Отново, това е
доста очевидно, но след това някои аквичоп собственици да се смучат в разработването на
истината, само за да си осигури резервация. Ако "цвят" описание на
Вашия ваканционен имот, неговото местоположение, ситуация и / или съоръжения и
не успеете да се доставят в една или повече области, тогава сте ефективно
изграждане на вашите гости до едно изключително разочароващо пристигане.
Няма коментари:
Публикуване на коментар